چرا Apex Legends Mobile بسته شد – مستر گیمرز + جدید

0

[ad_1]

چرا Apex Legends Mobile بسته شد – مستر گیمرز + جدید

چند وقتی است که نسخه موبایل ایپکس از کار افتاده اما میدانید چرا Apex Legends Mobile بسته شد .همراه مستر گیمرز مرجع بازی ها باشین تادلیل این ماجرا را بدانیم.

 

چرا Apex Legends Mobile بسته شد

Apex Legends Mobile نسخه موبایلی بازی رایگان بتل رویال Apex Legends است. این بازی دارای هیرو های موبایل اول با نقشه ها، حالت ها، پیشرفت، فصل ها، رویدادها و مسابقات رتبه بندی شده است که به همان اندازه Apex اصلی در موبایل رقابتی هستند.

از زمان عرضه، این بازی موبایل جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین بازی سال آیفون ۲۰۲۲ و جایزه بهترین بازی کلی گوگل پلی در سال ۲۰۲۲ را به دست آورده است.

با وجود موفقیت Apex Legends Mobile، در ۳۱ ژانویه مشخص شد که عنوان دستی Respawn تا ۹۰ روز آینده آفلاین خواهد شد.

 

این اعلامیه بسیاری از بازیکنانی را که با انجام آن و به لحاظ مالی از بازی حمایت کردند، شوکه کرد. Respawn اظهار داشت که آنها در مورد این تصمیم مشورت کرده بودند، اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که بازی از نظر کیفیت، کمیت و آهنگ ضعیف است. در پاسخ، آنها تصمیم گرفتند که در ۱ می ۲۰۲۳ در ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت محلی تعطیل شود.

 

اگرچه مشکلات زیادی در مورد بازی وجود داشته است، از جمله فریز شدن و افت سرور، Apex Legends Mobile به طور مداوم هیرو ها را منتشر می‌کند، به‌روزرسانی‌ها را ارائه می‌دهد، رویدادهای جدیدی را ایجاد می‌کند و بسته‌های گران قیمتی را راه‌اندازی می‌کند.

و متأسفانه، کسانی که پول واقعی بازی را برای بتل پس نبرد، باندل‌ها و اسکین خرج کرده‌اند، پس از بسته شدن بازی، نمی‌توانند درخواست بازپرداخت یا دسترسی به این موارد را داشته باشند. بنابراین مطمئناً این یک اعلامیه دردناک برای آنها است.

 

بنابراین، به دلیل اعتقاد Respawn که بازی از نظر کیفیت ضعیف است، Apex Legends Mobileبسته شد و پس از ۱ می قابل بازی نیست.

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون روg زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 

 



[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.