بازی Hollow Knight: Silksong تأخیر خورد + جدید

0 78

بازی Hollow Knight: Silksong تأخیر خورد + جدید

تیم سازنده بازی Hollow Knight: Silksong اعلام کرده که این عنوان بجای نیمه ابتدایی سال 2023، در تاریخ نامشخص دیگری منتشر خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hollow Knight: Silksong

حدود یک سال پیش و پس از نمایش سیلک‌سانگ در شوکیس ایکس باکس و بتسدا، مایکروسافت تأیید کرده بود که این عنوان برای عرضه در نیمه ابتدایی سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. اکنون سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که این برنامه دچار تغییراتی شده و Hollow Knight: Silksong با تأخیر عرضه خواهد شد.

متیو گریفین، مسئول بازاریابی و نشر بازی از استودیوی Team Cherry گفته: «ما برنامه داشتیم تا بازی را در نیمه اول 2023 عرضه کنیم، اما توسعه Hollow Knight: Silksong همچنان ادامه دارد. ما بابت نحوه شکل‌گیری بازی هیجان‌زده‌ایم و بازی از لحاظ مقیاس نیز بسیار عظیم شده است. بنابراین می‌خواهیم بدون عجله، Hollow Knight: Silksong را به بهترین بازی‌ای که می‌توانیم تبدیل کنیم.»

گریفین همچنین در پایان اضافه کرد که می‌توان با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه، انتظار اخبار بیشتری را داشت. در حال حاضر جزئیات بیشتری از تاریخ عرضه جدید بازی اعلام نشده، اما می‌توان انتظار داشت که در نیمه دوم سال 2023 بالاخره شاهد عرضه این دنباله موردانتظار باشیم.

بازی Hollow Knight: Silksong در زمان نامشخصی برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. سال گذشته تأیید شد که این عنوان همچنین از هنگام عرضه برای مشترکان سرویس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.