از بازی Mortal Kombat 1 رونمایی شد، انتشار اولین جزئیات رسمی + جدید

0 96

از بازی Mortal Kombat 1 رونمایی شد، انتشار اولین جزئیات رسمی + جدید

استودیوی NetherRealm بالاخره با رونمایی رسمی از بازی Mortal Kombat 1، اولین اطلاعات رسمی این عنوان را با طرفداران در میان گذاشت. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید. بازی Mortal Kombat 1

جدیدترین قسمت از مجموعه مورتال کامبت با شماره 1 منتشر می‌شود، چرا که وقایع آن در جهانی که توسط Fire God Liu Kang از نو متولد شده جریان دارد. گفته شده که بازی شامل سیستم مبارزات، مودها و فیتالیتی‌های جدید خواهد بود. همچنین بازی از یک ویژگی جدید بهره می‌برد که در آن، شخصیت‌های بخصوصی حین مبارزه به کمک شما خواهند آمد. به‌نظر می‌رسد این شخصیت‌ها که سازندگان از آن‌ها به عنوان Kameo fighters یاد کرده‌اند، با مبارزان اصلی متفاوت هستند و «امکان و احتمالات گیم‌پلی را برای بازیکنان گسترش خواهند داد.»

مطابق نسخه‌های پیشین، طرفداران همچنین می‌توانند انتظار یک بخش داستانی «همراه با پیچش‌های غیرمنتظره بین رقابت‌های سنتی» و پیشینه‌های اوریجینال برای شخصیت‌های محبوب و افسانه‌ای سری را داشته باشند. در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص مودهای آنلاین و آفلاین بازی در دسترس نیست، اما سازندگان تأیید کرده‌اند که رول‌بک نت‌کد بر روی Mortal Kombat 1 پیاده‌سازی شده است.

تاکنون حضور شخصیت‌های لیو کنگ، کونگ لائو، اسکورپین، ساب زیرو، کیتانا، ملینا، ریدن، جانی کیج، و همچنین شنگ سونگ به عنوان جایزه پیش‌خرید، در بازی تأیید شده‌اند.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس|اس و نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود. با پیش‌خرید بازی Mortal Kombat 1 علاوه بر دسترسی به شخصیت شنگ سونگ، به بتای بازی که در ماه آگوست (مرداد/شهریور) برگزار خواهد شد نیز دسترسی خواهید داشت.



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.