عرضه ریمستر بازی Marvel’s Spider-Man به‌صورت جداگانه برای PS5 + جدید

0 92

عرضه ریمستر بازی Marvel’s Spider-Man به‌صورت جداگانه برای PS5 + جدید

سونی اعلام کرده که کاربران پلی استیشن 5 بالاخره قادر خواهند بود تا ریمستر بازی Marvel’s Spider-Man را با قیمت 50 دلار خریداری کنند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Marvels Spider-Man

پیش از این ریمستر ساخته تحسین‌شده استودیوی Insomniac Games تنها از طریق نسخه Ultimate Edition بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales قابل دسترسی بود. اکنون کاربران کنسول پلی استیشن 5 می‌توانند تا پایان ماه می میلادی (طی هفته‌های آینده)، این ریمستر را به‌طور جداگانه از فروشگاه پلی استیشن خریداری کنند. البته سونی هنوز روز دقیق عرضه شدن نسخه ریمستر بر روی PS5 را اعلام نکرده است.

علاوه بر این، دارندگان فعلی نسخه‌های استاندارد، دیجیتال دیلاکس ادیشن، و همچنین گوتی ادیشن نیز می‌توانند با پرداخت 10 دلار، به نسخه ریمستر دسترسی یابند. سونی تأکید کرده کاربرانی که نسخه PS4 بازی را از طریق سرویس پلی استیشن پلاس دانلود کرده باشند، واجد شرایط آپگرید کردن به نسخه PS5 نیستند. این در حالی است که نام اسپایدرمن در لیست بازی‌های خروجی ماه می پلی استیشن پلاس دیده می‌شود.

اسپایدرمن PS4 ابتدا در سال 2018 منتشر شده بود و توانست یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی سالیان اخیر لقب گیرد. پس از قرار دادن نسخه ریسمتر در باندل آلتیمیت ادیشن Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، سونی این ریمستر را برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر کرد.

اینسامنیاک گیمز در حال حاضر مشغول به‌پایان رساندن مراحل توسعه بازی Marvel’s Spider-Man 2 است که برای عرضه در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است. این استودیو همچنین عنوان Marvel’s Wolverine را نیز در سال 2021 رونمایی کرد، اما بازی ولورین هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد.



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.