تنظیم درجه سحتی بازی ها بر اساس مهارت بازیکن در آینده توسط سونی – مستر گیمرز + جدید

0 11

تنظیم درجه سحتی بازی ها بر اساس مهارت بازیکن در آینده توسط سونی – سی اس گو+ جدید

یک پتنت جدید نشان میدهد تنظیم درجه سحتی بازی ها بر اساس مهارت بازیکن در آینده توسط سونی قابل انجام خواهد بود

با  مسترگیمرز مرجع بازی ها و تفریحات همراه باشین .

 

تنظیم درجه سحتی بازی ها بر اساس مهارت بازیکن در آینده توسط سونی

در مورد شبیه سازی دشواری به صورت ارگانیک صحبت می کند. بازیکنی که در یک چیز خاص ضعیف است، در آنجا مشکلی را نمی بیند.
سیستمی مشابه این قبلاً در چند عنوان استفاده شده است. این شرکت احتمالاً می خواهد روش را ارتقا داده و آن را ایمن کند.
سطوح دشواری ارائه شده در بازی ها می تواند تضاد بسیار زیادی را برای بسیاری از بازیکنان ایجاد کند و هنوز هم می تواند در اجرای آن کاملا نامتعادل باشد. حق اختراعی که اخیراً توسط سونی صادر شده است می‌خواهد با تنظیم سختی بازی‌ها در زمان واقعی بر اساس سطح مهارت کاربران، منحنی دشواری را ارگانیک‌تر کند. این سیستمی است که هنوز به سختی و به طور ابتدایی در صحنه بازی استفاده می شود.

این سیستم چطور عمل خواهد کرد؟

سند حقوقی با نام «کالیبراسیون دشواری تطبیقی برای فعالیت‌های مبتنی بر مهارت در محیط‌های مجازی» به‌طور پویا دشواری عنوان سونی را بسته به میزان عملکرد کاربر تطبیق می‌دهد.

داده‌های جمع‌آوری‌شده ممکن است برای شناسایی اینکه آیا سطح عملکرد بازی کاربر با سطح عملکرد مورد انتظار مطابقت دارد یا خیر، ارزیابی شود. هنگامی که سطح عملکرد بازی کاربر با سطح عملکرد مورد انتظار مطابقت ندارد، پارامترهایی که سختی بازی را تغییر می دهند ممکن است به طور خودکار تغییر کنند.

فلوچارت یک سری مراحل را نشان می دهد که در صورت برآورده شدن پارامترها باید انجام شوند.
سونی همچنین پارامترهای خاصی را که سیستم می تواند بر آنها تأثیر بگذارد، ارائه می دهد. ویژگی‌های مربوط به سرعت حرکت، قدرت شخصیت، تعداد دشمنان، دشواری هوش مصنوعی دشمن و موارد دیگر می‌توانند به آرامی در طول زمان و با ادامه  بازی کم یا زیاد شوند. قبل از اینکه بازیکن را شایسته سختی بیشتر بداند، باید سطح انتظار مشخصی برآورده شود. می تواند با پیشرفت مهارت های کاربر در طول زمان تکرار شود.

ناشر استدلال می کند که بازی های فعلی معمولاً دشمنان و چالش های نامتعادلی دارند. ممکن است مجموعه ای بسیار آسان از دشمنان داشته باشید که می توانند به راحتی کشته شوند، یا می توانید در دور بعدی چیز کاملاً برعکس را تجربه کنید. یک کاربر همچنین ممکن است به سادگی در برابر نوع خاصی از دشمن فاقد مهارت باشد.

آیا تنظیم درجه سحتی بازی ها بر اساس مهارت بازیکن در آینده توسط سونی ممکن خواهد شد؟نظر خودتان را زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 

 





Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.