تاریخ انتشار احتمالی Assassin’s Creed Mirage – مستر گیمرز + جدید

0 76

تاریخ انتشار احتمالی Assassin’s Creed Mirage – سی اس گو+ جدید

در یک گزارش که یک اینسایدر منتشر کرده در مورد تاریخ انتشار احتمالی Assassin’s Creed Mirage صحبت کرده است  . با مستر گیمرز مرجع بازی ها همراه باشید تا جزئیات به دست آمده از این بازی رو ببینیم.

تاریخ انتشار احتمالی Assassin’s Creed Mirage

اینسایدر معروف بازی Assassin’s Creed یعنی ، “j0nathan” ویدیوی جدیدی در یوتیوب منتشر کرده است که همه چیز درباره Assassin’s Creed Mirage است. این ویدیو دارای حجم زیادی از جزئیات ادعایی در مورد بازی است، از جمله جزئیات مربوط به نقشه آن و در مورد ویژگی هایی که هم بازگشته و هم حذف شده اند. همانطور که گفته شد، بزرگترین جزئیاتی که در این ویدیو حذف شده است، تاریخ انتشار فرضی بازی است. پیش از این، طرفداران Assassin’s Creed Mirage به دلیل شایعات قبلی، انتظار داشتند این بازی در تابستان امسال منتشر شود، اما این دیگر در کارت نیست.

حالا طرفداران این سری باید کمی بیشتر صبر کنند. بنابراین، تاریخ انتشار احتمالی Assassin’s Creed Mirage چه زمانی است؟ خوب Assassin’s Creed اینسایدر ادعا می‌کند که در ۱۲ اکتبر(۲۰ مهر)، یعنی پنجشنبه منتشر خواهد شد. رایج‌ترین روز برای انتشار بازی‌ها، به‌ویژه بازی‌های AAA، جمعه یا سه‌شنبه است، با این حال، انتشار پنج‌شنبه‌ها روز به روز رایج‌تر می‌شود. چند سال گذشته، تعداد زیادی بازی در روز پنجشنبه منتشر شده است، مانند Cyberpunk 2077 و بازی های قبلی یوبی سافت.

آیا تاریخ انتشار احتمالی Assassin’s Creed Mirage موثق است؟

در حالی که منبع مورد بحث در موارد متعددی در گذشته قابل اعتماد بوده است، و جزئیات این بازی را قبل از اعلام آنها به بیرون درز کرده است، این واقعیت را تغییر نمی دهد که حتی اگر همه چیز در اینجا دقیق باشد، ممکن است تغییر کند. اکنون ممکن است درست باشد، اما همه چیز در توسعه بازی همیشه در حال تغییر است.

Assassin’s Creed Mirage قرار است در سال جاری از طریق رایانه های شخصی، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series S و Xbox Series X منتشر شود.

 

 

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به خبر زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 





Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.