بهترین بازی های PS5 در سال ۲۰۲۳ – مستر گیمرز + جدید

0

[ad_1]

بهترین بازی های PS5 در سال ۲۰۲۳ – سی اس گو+ جدید

میخواید لیستی از بهترین بازی های PS5 در سال ۲۰۲۳ داشته باشید؟

امروز با سی اس گومرجع بازی ها همراه باشید تا به معرف یاین بازی ها بپردازیم.

بهترین بازی های PS5 در سال ۲۰۲۳

پلی استیشن ۵ با مجموعه بازی های باورنکردنی خود به دنبال تسلط بر فضای کنسول است. سونی مانند سایر بخش‌های صنعت، شاهد چندین تاخیر در بازی‌های بزرگ در سال ۲۰۲۲ (و بیشتر در سال جاری) بود، اما از آن زمان تاکنون چندین بازی موفق جدید مانند God of War Ragnarok، بازسازی Resident Evil 4 و Forspoken را تجربه کرده است. بازی‌های زیادی روی PS5 برای هر گیمری وجود دارد و بازی هایی هم در راه است.

God of War Ragnarök

وقتی دنباله‌ای برای یک بازی بسیار تحسین‌شده می‌تواند واقعاً مطابق با نسخه قبلی خود باشد، همیشه تأثیرگذار است. این در مورد God of War Ragnarok صدق می کند،دنباله اکشن ماجراجویی آن را تا حد زیادی با پایبندی به فرمول تعیین شده در God of War (2018) به ارمغان می آورد، اما برخی تغییرات کلیدی را ایجاد می کند تا به برجسته شدن آن کمک کند. بزرگ‌ترین آن‌ها از نبرد پیشرفته‌اش ناشی می‌شود، که شکستن دشمنان با تبر Leviathan و Blades of Chaos را رضایت‌بخش‌تر می‌کند. ممکن است مسافت پیموده شده شما در داستان متفاوت باشد، اما God of War Ragnarok بدون شک بازگشتی پیروزمندانه برای کریتوس است.

Star Wars Jedi: Survivor

Star Wars Jedi: Survivor دنباله ای بر Star Wars Jedi: Fallen Order در سال ۲۰۱۹ است و تقریباً از هر نظر آن را گسترش می دهد. داستان در عین حال جاه‌طلبانه‌تر و شخصی‌تر به نظر می‌رسد، زیرا همه جهان‌هایی که بازیکنان می‌توانند کاوش کنند، پر از محتوا بیشتر از قبل هستند، و به لطف موقعیت‌ها و امتیازات جدیدی که بازیکنان می‌توانند از آن استفاده کنند، نبرد به‌گونه‌ای زیباتر شده است. .

این بازی به راحتی می تواند شما را به مدت ۲۰ ساعت یا بیشتر سرگرم کند و جذاب ترین روایت جنگ ستارگان را از زمان Andor به نمایش می گذارد. این یکی از بهترین بازی‌های جنگ ستارگان است که تاکنون ساخته شده است، بنابراین طرفداران این فرنچایز نباید آن را از دست بدهند.

Resident Evil 4

قبل از اینکه به سراغ نوستالژی خود بروید، باید بدانید که این رزیدنت اویل ۴ در سال ۲۰۰۵ نیست. به جای ساختن یک بازسازی شات به شات – یک بازسازی واقعاً متحول کننده  است و چرخش خلاقانه خود را بر روی همه چیز از داستان گرفته تا طراحی سطحی گرفته تا مبارزات بسیار بهبود یافته خود قرار می دهد. Capcom هر آنچه را کهخواهید در این بازسازی مجدد از یکی از نمادین‌ترین عناوین سری Resident Evil ارائه می‌کند.

Call of Duty: Modern Warfare II

در حالی که قسمت امسال Call of Duty با وجود مشکلات سرعت و برخی از انتخاب‌های بد رابط کاربری است. Call of Duty: Modern Warfare II به طرفداران COD آنچه را که می خواهند می دهد – یک بازی COD دیگر. اگر جنگ‌های سریع و سفارشی‌سازی مفصل اسلحه برای شما مهم است، این تیراندازی اول شخص برای شماست.

Overwatch 2

Overwatch 2،  نه چندان جدید و قطعاً بهبود یافته رایگان بازی Overwatch، به این سری جان تازه ای برای طرفداران هاردکور و تازه واردها بخشیده است. قهرمان‌های جدید Junker Queen و Sojurn به مبارزه پیوسته‌اند، قهرمانان قدیمی مهارت‌های جدیدی یاد گرفته‌اند و در حال حاضر شخصیت‌های جدیدی در افق منتشر شده‌اند.

Like a Dragon: Ishin

بازسازی بازی Ryuu ga Gotoku Ishin در سال ۲۰۱۴! (فقط در ژاپن منتشر شد) Like a Dragon: Ishin! در سال ۱۸۶۷، در دوران تغییر رژیم باکوماتسو ژاپن، اتفاق می‌افتد و ساکاموتو ریوما، شخصیتی شبیه کازوما کیریو، قهرمان سابق سریال مثل یک اژدها، در آن بازی می‌کند. این قسمت جدید مانند یک اژدها که به غرب وارد شده است برای طرفداران قدیمی و تازه واردان به طور یکسان یک غوغا خواهد بود.

The Callisto Protocol

The Callisto Protocol یک بازی بقا و ترسناک است که در یک زندان با حداکثر امنیت در قمر مشتری، Callisto، جریان دارد. بازیکنان نقش شخصیتی را بر عهده می گیرند که سعی می کند از زندان فرار کند در حالی که با انواع دشمنان وحشتناک روبرو می شوند. این بازی دارای گیم پلی شدید، جوی و گرافیک باکیفیت است که تجربه ای واقعاً فراگیر را ایجاد می کند. همچنین دارای یک داستان شدید است و عنصر ترسناک بقا تضمین می کند که بازیکنان در لبه صندلی خود خواهند بود. با تیم توسعه AAA در استودیو Striking Distance، این یک ماجراجویی هیجان انگیز برای طرفداران ترسناک و علمی تخیلی است.

 

Returnal

استیم انتشار Returnal برای PC را تایید کرد

Returnal بازی تیراندازی سوم شخص یک بازی اکشن ترسناک است که شبیه اولین بازی واقعی نسل بعدی است. بخشی از چیزی که به آن احساس بسیار فراتر از آنچه تاکنون دیده‌ایم، پشتیبانی از Dualsense آن است. از کنترلر منحصر به فرد سونی برای ارائه تجربه ای فراگیرتر بهره می برد. بازخورد لمسی همه چیز را شبیه سازی می کند، از باران گرفته تا احساس سردرگمی یک انگل بیگانه که به بدن شخصیت اصلی متصل می شود. ماشه های تطبیقی برای کنترل حالت های مختلف شلیک بسته به میزان فشار آنها استفاده می شود و عملکرد یک دکمه را دو برابر می کند. بلندگوی داخلی نشانه‌های صوتی مفیدی را منتشر می‌کند که به بازیکنان اطلاع می‌دهد زمانی که alt-fire آن‌ها شارژ شده است، میکس صدای شلوغ را قطع می‌کند. برای کسانی که واقعاً می خواهند ببینند این نسل چه توانایی هایی دارد، Returnal نقطه شروع است.

Marvel’s Midnight Suns

 

بازی RPG استراتژی Marvel’s Midnight Suns که هم شخصیت‌های نمادین Avengers و هم شخصیت‌های ماوراء طبیعی مبهم‌تر را دنبال می‌کند که در مقابل لیلیت، مادر شیاطین قرار می‌گیرند. بازیکنان می‌توانند در بین ماموریت‌ها قدم بزنند و با دیگر قهرمانان گروه شوند، در حالی که گیم‌پلی استراتژی نوبتی آن با تمرکز بر توانایی‌های مبتنی بر کارت، از عناوین قبلی Firaxis متمایز است.

 

Horizon Forbidden West

 

Horizon Forbidden West نقطه اوج همه چیزهایی است که Guerrilla Games در طول سال ها آموخته است. این یک بازی RPG اکشن جهان باز با داستانی درخشان، شخصیت‌های خوش‌نویس و گیم‌پلی فوق‌العاده راضی‌کننده است که کنار گذاشتن آن را سخت می‌کند. این یک بازی گران به نظر می رسد و دارای برخی از زیباترین تصاویری است که تا به حال دیده ایم. مکانیک های گیم پلی بازی نسبت به نسخه های قبلی خود اصلاح شده است، که باعث شده است تا در جهان بپیمایید، دشمنان را شکست دهید و در طول داستان پیشرفت کنید.

Ratchet & Clank: Rift Apart

 

Ratchet & Clank: Rift Apart نه تنها یک بازی عالی هست، همچنین نمایشی فوق العاده از قابلیت های PS5 هم هست. این بازی دارای زمان‌های بارگذاری سریع و بازخورد لمسی DualSense هست – اما اینها دلایل اصلی برای بازی کردن این بازی نیست. در عوض، Rift Apart تقریباً با زیبایی‌شناسی رنگارنگ، گیم‌پلی فشرده و داستان صمیمانه‌اش شما رو جذب خواهد کرد.  Ratchet & Clank: Into the Nexus ادامه بازی قبلی هست، اما همچنین به عنوان یک نقطه پرش عالی برای تازه واردان به این سری عمل می کنه.

Demon’s Souls

 

یکی از بهترین و چالش‌برانگیزترین بازی‌های PS3 با یک بازسازی خارق‌العاده در قالب Demon’s Souls PS5 از Bluepoint Games و SIE Japan Studio . این بازی جزو عنوانین راه‌اندازیPS5 عرضه شد و دارای حلقه‌ها، زره‌ها، سلاح‌های جدید و آیتم‌هایی به نام «Grains» بود که مقاومت موقتی در برابر اثراتی مانند سم یا خونریزی ایجاد می‌کرد.  همچنین گیم پلی عظیم و بهبودهای گرافیکی و بصری، بازی شامل تغییراتی در نسخه اصلی و همچنین ویژگی های جدیدی بود که طرفداران قدیمی می تونستن از اونها استقبال کنن و بازیکنان جدید از کشف اونها هیجان زده می شدن.

 

Deathloop

 

 

چیزی که باعث می شه Deathloop جذاب باشه، حس بی عیب و نقصش از سبک هست. Deathloop با زیبایی‌شناسی جنگ سرد دهه ۶۰، فیلمنامه‌ای تیز و دو شخصیت اصلی بسیار دوست‌داشتنی، شما رو به همان اندازه که وادار به فکر میکنه باعث خنده شما هم میشه. بازی این پتانسیل رو دارد که بعد از چند بار تکراری بشه و ممکنه به مذاق همه خوش نیاد. اما اگر می خواهید یک تجربه بازی تازه در دریایی از ایده ها داشته باشید، Deathloop یک حلقه زمانی هست که می خواهید در اون گیر کنید.

Elden Ring

Elden Ring یکی از بهترین بازی ها تاریخ شد

بهترین بازی های رایگان PS5

 

الدن رینگ که جانشین جهان باز سری Dark Souls هست، تجربه ای غنی و طولانی هست که به زیبایی در کنار هم قرار می گیرن. در این اکشن/RPG، شما یک شخصیت می‌سازید و وارد یک دنیای باز گسترده می‌شید تا با سرعت خود به کاوش بپردازید، در حالی که به آرامی یک طرح کلی رو پیش می‌برین. مثل بازی Dark Souls، طرح داستان در Elden Ring مبهمه، اما اطلاعات زیادی برای کشف وجود داره، و راه‌های زیادی برای شخصی‌سازی ویژگی‌ها و تجهیزات شخصیت‌تان وجود داره.

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

 

بهترین بازی های PS5 سال ۲۰۲۲

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ادامه ای از Marvel’s Spider-Man iست که  قهرمان دیگری که  توسط یک عنکبوت دارای رشد ژنتیکی گزیده شده و به او قدرت هایی بسیار شبیه به پیتر پارکر می ده.

مایلز دلیر تلاش می کنه که خودش رو به عنوان محافظ جدید شهر ارائه بده. او متوجه می شه که با The Underground، یک گروه تروریستی تکنولوژی محور که انتقامی از شرکت انرژی Roxxon داره، سر و کار داره.  او همچنین متوجه می شه که با کرگدن شرور، The Tinkerer و گروهی از اسرار سر و کار داره که به آرامی آشکار می شه و او در چشم مردم هارلم به یک قهرمان تبدیل میکنه.

Resident Evil 2

بازی رزیدنت اویل ۲ (Resident Evil 2)

بازی Resident Evil 2 در سال ۱۹۹۸ با استقبال خوبی روبرو شد و عناصر بقا-ترسناک، اکتشاف، پازل و مبارزات را با هم ترکیب می کرد تا تجربه ای بیشتر از مجموع اجزای آن ایجاد کند. با این حال، بازی با کنترل های دشوار، سختی تنبیهی و گرافیک پیکسلی نیز همراه بود. یک بازسازی جدید همه اینها را تغییر می‌دهد و Resident Evil 2 را به یکی از بهترین بازی‌های ترسناک PS4 تبدیل می‌کند. بازسازی Resident Evil 2 دارای بازی‌های فشرده، ترس‌های شدید و فرصت‌های ارزشمند فراوان برای پخش مجدد یکی از بازی‌هایی است که اولین بار Resident Evil را به یک سری محبوب تبدیل کرد.

برای کسانی که آن را بازی نکرده‌اند، لئون کندی و کلر ردفیلد در این بازی حضور دارند که باید از طریق آخرالزمان زامبی‌ها بجنگند. داستان چیزهای کمپ بالا است، اما آقای X سرکش که شما را در تمام طول بازی شکار می کند، می تواند به طور قانونی وحشتناک باشد.

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۳ زیر همین مطلب برای ما ارسال کنید.

[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.