بازی Hogwarts Legacy به فروش 15 میلیون نسخه‌ای دست یافت + جدید

0

[ad_1]

بازی Hogwarts Legacy به فروش 15 میلیون نسخه‌ای دست یافت + جدید

در حالی که بازی Hogwarts Legacy بالاخره برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده، شرکت Warner Bros. Games از ادامه موفقیت‌های بزرگی تجاری این عنوان تحسین‌شده خبر داده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Hogwarts Legacy

پیش از این، عنوان اکشن RPG هاگوارتس لگسی طی دو هفته ابتدایی عرضه خود به فروش 12 میلیون نسخه‌ای دست یافته بود. حال وارنر بروز دیسکاوری در جدیدترین نتایج مالی خود اعلام کرده که این عدد، به 15 میلیون افزایش یافته و میزان درآمدزایی بازی نیز تاکنون از مرز 1 میلیارد دلار عبور کرده است. همچنین شایان ذکر است که آمار فروش Hogwarts Legacy در زمان عرضه، بزرگ‌ترین افتتاحیه در میان تمامی عناوین وارنر بروز را تجربه کرده بود.

جی بی پررته، رئیس جهانی بخش بازی‌ها و استریمینگ شرکت Warner Bros. Discovery در نشست مربوط به نتایج مالی این کمپانی اعلام کرده که هر چند پورت پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی از اهمیت بالایی برخوردار هستند، اما وارنر بروز انتظار دارد که عملکرد تجاری نسخه نینتندو سوئیچ Hogwarts Legacy، حتی از عملکرد تجاری نسخه PS4 و Xbox One نیز قوی‌تر باشد.

بازی Hogwarts Legacy در حال حاضر برای PC، کنسول‌های پلی استیشن و کنسول‌های ایکس باکس در دسترس است. نسخه نینتندو سوئیچ بازی پس از پشت سر گذاشتن چند تأخیر، حالا برای تاریخ 25 جولای (3 مرداد) برنامه‌ریزی شده است.

[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.