آیا GTA 6 گران ترین بازی تاریخ خواهد شد؟ – مستر گیمرز + جدید

0

[ad_1]

آیا GTA 6 گران ترین بازی تاریخ خواهد شد؟ – مستر گیمرز + جدید

گمانه زنی ها و شایعاتی در مورد هزینه ساخت بازی جی تی ای ۶ شده است آیا GTA 6 گران ترین بازی تاریخ خواهد شد؟

با مسترگیمرز مرجع بازی  ها همراه باشین .

 

آیا GTA 6 گران ترین بازی تاریخ خواهد شد؟

بازی بعدی Grand Theft Auto در حال شکل گیری است که به تمام معنا بسیار بزرگ است. در واقع، هزینه توسعه و بازاریابی آن می تواند کاملاً بی سابقه باشد.

زمانی که GTA V منتشر شد، تخمین زده می‌شد که کل هزینه ساخت آن از ابتدا تا انتها چیزی در حدود ۲۶۵ میلیون دلار بود که قبلاً مبلغ هنگفتی بود. با این حال، اگر شایعات را باور کنیم، این می تواند تنها کسری از بودجه GTA VI  باشد.

همانطور که Gamerficial گزارش می دهد، YouTuber GTA INTER اخیراً حدس زده است که GTA VI با در نظر گرفتن هزینه های بازاریابی آن ممکن است حدود ۱ میلیارد دلار هزینه داشته باشد. آنها معتقدند که بودجه  توسعه بازی به تنهایی می تواند حداقل ۲۵۰ میلیون دلار باشد.

با این حال، پیش از این، یک شایه شده نشان می داد که بودجه می تواند در واقع نزدیک به ۲ میلیارد دلار باشد (این شامل تمام موارد ذکر شده قبلی و همچنین توزیع بازی می شود). اگر هر یک از این ارقام صحیح باشد، به راحتی گران ترین بازی ویدیویی ساخته شده تا کنون خواهد بود.

در حال حاضر، بسیاری از «اطلاعات» در مورد بودجه GTA VI از حدس و گمان هاست و قابل استناد نیست. فقط امیدواریم که نسخه نهایی انتظارات والای گیمرها را برآورده کند.

 

تمام مطالب در مورد جی تی ای را از اینجا ببینین

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

به نظرشما آیا GTA 6 گران ترین بازی تاریخ خواهد شد؟  زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 



[ad_2]

Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.